Lemon curd

2009-11-26 13:13:09
Just nu ligger Totoro ihoprullad under en filt i mitt knä. Dollie ligger på min säng. De ser ut som små snäckor när de rullar ihop sig sådär. Stötisarna! Myyyyyys...

Suzy bakar lemon curd i köket. Jag tror hon går efter Mrs. Beeton's recept. Frågade vad hon ska med det till, men det var tydligen bara en kul grej att prova. Saga (assistent) har tagit med sig mjuk pepparkaka idag och föreslog att man kanske kan testa hur det smakar ihop. Jag har smakat det en gång med scones på Classic Tea Room i stan. Det var inte riktigt my cuppa... Jag nöjer mig med pepparkakan som den är.

Ingen post till mig än! Boohoo. Jag väntar ju på ett paket från eBay.
Idag då kanske? Posten borde komma nu snart faktiskt. Gud vad otålig jag är... hihi.
Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Minka

Åh, jag åt det på Tea Room, när vi var där för din bröllopspresentcheck, det är så smaskigt!

Blev det bra att göra själv?



kram

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails