NYX Round Lipstick: Mina 6 färger

2010-10-24 18:48:53
Hej hej! Vilket trist väder, eller hur? Regn, regn, regn...

Nu i veckan har jag klickat hem 6 stycken NYX Round Lipstick i valfria färger från eBay! Efter en massa efterforskning på nätet om vad andra tycker om just dem, så blev jag ännu mer sugen på att testa. (I samma beställning fick jag oxå med 2 Mega Shine Lipgloss)

Tydligen varierar kvaliteten lite från färg till färg. Vissa är bättre, andra sämre. Jag har sökt på färger och jämfört en mängd olika nyanser ur sortimentet. Det är visserligen svårt att säga exakt hur färgerna kommer att se ut på mina läppar, men jag känner mig väldigt nöjd med mitt val.

Här är mina 6 val:

Fr. v: Circe, Herades, Tea Rose, Thalia, B53, Doll

 

Två av dessa vill eventuellt mamma och min syster ha. Thalia valde jag till mamma, och Suzy är mest inne på B52. När paketet kommer (gissar på 1-2 veckor) ska vi testa! Åh det ska bli kul!

 

Använder du något NYX Round Lipstick? Vad tycker du om det?

 

Tags: , , , , , ,


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


月姫 Tsukii ♥

tack! :D jo wp-verktyget funkar kanon på webbhotellet, rena lyx att blogga tycker jag :D



hm jo jag fick ett läppstift faktiskt, ett knallrosa men jag har inte använt den ännu :D

Linda

hej

tipsar om mina tävlingar:

en fin docka



canvas värde 749 kr

=)

HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Vad roligt att du ville vara med i min TRESemmé Tävling!



Ikväll lr imorgon Tisdag kommer vinnaren att ligga uppe på min blogg. Då drar jag även igång en NY spännande tävling. Missa inte att kika in!



Kramz

月姫 Tsukii ♥

sv: la du bara till själva wordpress verktyget eller skaffade du ett konto på wordpress.com och lade till en domän på wordpress-kontot?



för om du installerade själva wordpress-verktyget så borde det inte vara så komplicerat med designen, för det är inte så jättekomplicerat. För jag menar, du är ju en av de duktigaste webb designers jag har sett på blogg.se ju =)



men däremot om du skapade ett konto på wordpress.com för att få en blogg, så kan jag förstå att du ha fått uppfattningen av att det verka komplicerat. För jag har nämligen varit där :p fattade inget och hittade inget så jag struntade i det :p

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails