Vill till Gamex

2010-11-06 15:09:44
Hola! Idag hade jag planerat att ta mig till Gamex, på Kistamässan. Gamex handlar om konsol- och dataspel. Men så kommer man dit och hittar inte en endaste parkering! Och entré-kön var typ 100 meter lång. Perfekt timing...

Förmodligen försöker jag imorrn igen, lite senare på dagen (avslutningsdagen). Jag ska främst spana lite på Wii-spel, och ta reda på om och hur man kan göra sitt Wii "regionsfritt". Sånt där är jag inte så bra på. Jag har nämligen ett spel från USA som inte kan spelas på den Europeiska Wii-konsolen.

I torsdags fick jag äntligen mitt eBay-paket med prylarna från NYX! Jag har redan testat Tea Rose och Circe, och båda var jag nöjd med. De var mjuka och krämiga och håller färgen länge.

Nu ska jag slappa lite och jobba på min Wordpress-flytt!

Toodles!

Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails