Snart: Flytt till WP

2010-10-29 15:40:40
Hej på er! Jag är genomförkyld och snörvlar som bara den. Trots att jag känner mig lite "tung" i huvudet så har jag med ganska stor framgång kommit väldigt långt med mitt projekt att få min nya blogg på Wordpress att se ut som den här! För ungefär ett halvår sedan när jag började försöka få till WP på min gamla domän stvgr.net genom en vanlig installation orkade jag inte fördjupa mig i det, utan det hamnade på (en av mina många) hyllan.

Med min nya domän har det gått betydligt lättare med en s.k. "One-Click-Installer". Och med många teman att välja bland har man en ganska bra chans att hitta något som kan utgöra en grund till sin vision. Jag har hittat min grund och det känns bra. Alla mina inlägg kommer förstås att flytta med! Dock inte kommentarerna, men det är väl inte det viktigaste. ˆ–ˆ

Det kommer att dröja lite innan jag börjar blogga med WP. Förhoppningsvis nästa vecka! Jag kom bland annat att tänka på alla interna länkar som jag måste ändra, urk. Ja det kan ta ett tag till.
Tålamod är inte min bästa egenskap. Nu ska jag lyssna på något inspirationsgivande och fortsätta att fixa med layouten!

Tags: , , , , , , , ,


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Daniela * Neliz

Välkommen in till oss i WP-världen då, haft WP i 5år och är sååå nöjd!

Jennifer - djennifer.blogg.se

Gud vilken fin blogg du har!!!

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails