2 kokböcker från eBay

2009-09-29 18:03:03
Hej på er!

Jag har gjort ett kap och beställt två böcker från eBay till min syster. "The best of Mrs Beeton's Cakes & Baking" och "The best of Mrs Beeton's Puddings & Desserts". Dessa är bara två böcker ur Mrs Beeton's klassiska, engelska "Victoriana" serie inom matlagning och allt som går under begreppet hushåll.

Båda innehåller recept på efterrätter, bakverk och allt annat smått och gott.

Det ska bli kul att titta i dem när de kommer med posten, och det blir nog en hel del bakning på engelskt vis. Inga konstiga fruktkakor eller puddingar (hoppas jag). (ˆ−ˆ)



Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails