Shopping med mamma

2010-10-23 17:25:21
Hejsan hejsan. Idag har jag flugit in och ut ur butiker i Kista Galleria och agerat smakråd åt mamma. Det kan behövas ibland faktiskt, då ett och annat tantigt plagg blir framdraget. Inget ont mot mamsen... Hon står trots allt ut med mig när jag blir rastlös och cranky efter ett tag.

Själv köpte jag inget. Jag sparar, antar jag. En hårfärg från Åhlens fick dock följa med mig hem. Jag brukar använda Schwartzkopf, men den här gången tänkte jag testa Wella Blonde.
En bild på den →

Jag testade mitt Lipfinity som jag insåg har blivit använt bara en endaste gång. Färgen (07?) gillar jag, den var lite åt det koralliga hållet och jag gillar det mjukgörande stiftet. Men... mina läppar blev supertorra på två minuter. Färgen höll inte länge heller. Jag har ju hört så mycket positivt om Lipfinity.

Tags: , , , , , ,


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Daniela * Neliz

Själv är det tvärt om när jag och min mamma handlar, jag får hindra henne från att köpa vissa plagg på ex Gina Tricot och Bik Bokför att de är lite för "young" för henne. Hopplöst haha.

Daniela * Neliz

Hahaha precis så är det! Om jag hade vetat hur de tänker så hade jag sålt den infon för en väääldig dyr peng ;)

HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Vad roligt att du är med i min TRESemmé Tävling!



Kram & Trevlig Söndag!

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails