Börja om från början

2010-11-02 12:17:17
Long time! I helgen gjorde jag ett stort misstag. Jag hade varken lust, tid eller ork att skriva något på bloggen. Förra veckan hade jag jobbat vääldigt mycket med att få ihop min bloggdesign på Wordpress. Många timmar gick åt till att ändra och skriva kod.

Så i söndags morse, när jag i helhet var nöjd med layouten, "råkade" jag med FTP skriva över en enda sketen liten php-fil - som sumpade ALLT. Gissa om jag satt där och stirrade tomt, gapande...

Jag insåg med rykande irritation att jag skulle vara tvungen att börja om från början. Det störande är tanken "hur kunde jag råka göra en sån sak?" och att jag vet mycket bättre än så. Jag försökte behärska mitt humör och intala mig själv att det kunde vara värre. Trots allt hade jag fortfarande en del av kodningen och vissa lösningar i huvudet.

Det var vad jag ägnade mig åt hela söndagen. Och jag är glad att jag gjorde det, för jag tog in nästan allt på en dag. Nu är det inte så mycket kvar!

Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Michelle

Uschh! Vad jobbit. Vet hur sånt känns man vill bara slå sönder nåt hehe.

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails