Fredag

2009-11-20 16:20:51
Mina grejer är postade! Jag fick reda på det imorse när jag kollade min e-mail, så nu väntar jag snällt och ivrigt som ett barn på julafton. 

Vad gör jag idag då?
Just nu ingenting speciellt. Har städat här hemma idag. Jag känner någon slags kreativitet som inte vill komma fram. Som ett behov att skapa något, så jag sitter med photoshop öppet och väntar på "det" - vad "det" nu skulle kunna vara.

Ikväll?
Näe, inga planer. Kul va? Hemmakväll är ju faktiskt inte helt fel. Begreppet "fredagsmys" har fått en stor och viktig roll. Det brukar innebära film!

Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails