Nyinskaffad makeup från NYX

2009-11-19 10:57:23
Igår onlineshoppade jag lite grann på eBay. Det blev makeup från NYX. Jag hittade en hel del kul grejer till kanonbra priser. Nu är mitt behov av en ny svart eyeliner ett minne blott! Den här eyelinern heter NYX Felt Tip Eyeliner i färgen Jet Black och är som en penna  med filtspets.

Jag gillar flytande liners, och ett plus tycker jag är att man slipper doppa hela tiden. Det ska bli härligt att testa den när den väl dimper ner i brevlådan.

Det blev dessutom ett par NYX Slim Eyeliner Pencils med shimmer i sex olika färger.
Färgerna jag valde är: silver, gold, seafoam green, purple, sapphire, copper.

Jag återkommer självklart med ett testresultat på den flytande eyelinern och pennorna. Slutligen, den tredje och sista produkten är en NYX Eyeshadow Trio i vitt, grått och svart till syrran! Den kommer passa henne jättebra, som bara använder svart. =)

← Här kommer en liten bild på den också!


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


T S U K I I ♥

sv: åh tack detsamma! Gillar din design skarpt! Väldigt egen och kreativt :)

Matilda

Åh, NYX grejer var jag inne och dreglade över senast i måndes!

Captain Karrow » Foton, illustrationer och migrän

Vilken underbart gullig design du har! :D

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails