Wawa på rygg

2010-09-05 16:34:32

↑ Totoro sover på rygg

 

Hejsan! Det är söndag, har inte gjort något särskilt idag. Jag var ute med hundarna, kom in och åt lunch samtidigt som jag kollade på House. Jag tror nog att jag brände mig på téet, det känns så i gommen... Ouch. Har försökt ringa till pappa idag, som är i Brighton, för att gratta honom på födelsedagen. Så har han mobilen avstängd, tsk tsk. :P


Lite senare lägger jag troligtvis upp en bild på en kommande bloggdesign som jag håller på med. ˆ–ˆ

 

Tags: , , , ,


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Anonym

Hej!



fin blogg . nu har vi veckans blogg på våran blogg om du vil vara med så är det bara att skirva en kommentar under veckan blogg. Hoppas du har haft en bra dag kram

Anneli + vavvorna

Vilken skön bild på Totoro.

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails