Cupcakes & Silly-Billy

2010-09-02 20:46:44
Hejsan! Jag bestämde mig för att baka cupcakes idag. Det var allt för länge sen! Receptet hittade jag på Lenas blogg, och jag hade som tur var alla ingredienser hemma förutom philadelphiaost. Min assistent Sara tog med sig det hit imorse. Så satte vi igång och gjorde smeten. I receptet skulle man ha kaffe i både smeten och i frostingen, men det bytte vi ut mot pressad citron. Vi halverade också mängden för frostingen och det var tur, annars hade det blivit väldigt mycket frosting! För mycket, faktiskt. ˆ–ˆ Wow det blev verkligen gott!! Choklad + citron =

Jag har ritat av min lilla "Silly-Billy" i photoshop, och nu är den klar. Det är en japansk "momiji" som är en docka man kan lägga ett meddelande i. Jag fick min av mamma i födelsedagspresent. Varje momiji har en egen personlighet. Silly-Billy passar mig, jag är ju lite knasig. ˆ–˜
Visst är den jättesöt?

Tags: , , , , , , , ,


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


-

Sv: tackar! det är hemskt snällt av dig :)

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails