Rabattips: La Redoute!

2010-09-24 16:48:28
Hejsan hejsan!

Jag fick ett erbjudande i mailen från La Redoute som jag tänkte dela med mig av. Det fina är att förutom 20% rabatt på hela beställningen så får man även två produkter från Body Shop.

Moringa vet jag inte hur det är (har inte testat), men tydligen är det ett träd som är rikt på c-vitamin, a-vitamin, kalcium m.m. Produkterna ingår Body Shops blom-serie. Kan tänka mig att den doftar yummy. ˆ–ˆ

Rabattkoden som aktiverar erbjudandet är: 02350
Den gäller till och med 2010-12-31.


Hoppas ni får en najs fredagskväll!

Tags: , , , , , ,


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails