Allt är blått, hjälp!

2010-09-07 12:26:46
När jag satte på datorn imorse upptäckte jag till min förskräckelse att allt är blått. Allt på skärmen är färgat i en blå ton! Som att kolla genom blåfärgade solglasögon. Jag kollade färginställningarna på skärmen, men allt är inställt på normalt. När jag googlade problemet så tycks det finnas flera förklaringar.

Det är glapp i en kontakt mellan monitor och grafikkort.

Någonting magnetiskt i närheten stör, t.ex en högtalare.

Eller värst: Min kära monitor kan vara på väg att ge upp!



Blått bådar inte gott...

Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Sannie

Läsa något som sticker ut i mängden? Den 3 Oktober åker jag som volontär till Zimbabwe i Afrika och tar hand om lejonungar <3

Maria

Hejsan! :)

Måste bara säga att jag är en trogen läsare till din blogg och den är verkligen super duper fin! Du är väldigt duktigt på photoshop!! Totoro och Dollie är också verkligen super söta!

Hoppas det ordnar sig med datorn!

Kramar från Maria

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails