Vi tar en bensträckare

2010-10-05 14:53:49


Totoro & Dollie går ut och sträcker på sig. Det kan ju va skönt efter att ha legat och myst ihoprullad som en kanelbulle! Åt ni några bullar igår? ˆ–ˆ Det var ju kanelbullens dag. Jag åt ingen, gillar inte bullar särskilt mycket. Tycker de smakar mest... deg.

Imorse verkar det som att microvågsugnen pajade... Vet inte hur eller varför, men den brummar oroväckande högt när man ska värma något. Det låter verkligen inte bra! Nu inser man hur beroende man är av micron. Jag kan ju inte värma mina vetekuddar nu! ));

Tags: , , , , , ,


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


My

Fin blogg :) Allt väl?

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails