Håller tummarna för mamma

2010-10-02 15:05:06
Hej på er. Gissa vem som vann igår när vi spelade Harry Potter Cluedo? Jag, hihihi! ˆ–ˆ Det var både klurigare och roligare än väntat.  Vi var sugna på att spela en gång till idag före lunch, men det gick inte lika bra. Jag tror jag grävde ner mig lite för mycket i mina något överkomplicerade anteckningar! Nu planerar jag min nästa strategi...

Idag håller jag tummarna för mamsen, som spelar en golftävlingsfinal i Venedig!

!! - H E J A - !!

 

 

Tags: , , , , , ,


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails