Surprise-naglar + Harry Potter Cluedo

2010-10-01 18:39:28
Hejsan! Idag har jag varit i Kista Galleria och handlat lite grejer. Kollade också lite hastigt på skor, men såg inget intressant. Hem igen och åt lunch, och sedan fixade jag naglarna.

Nu är de betydligt kortare. Min assistent surprise-målade dessutom mina naglar! Jag såg alltså inget av vad hon gjorde, och det tog ett bra tag. Resultatet... WOWEE! :D Jag lovar att fota och posta bilder senare!

Ikväll blir det asiatisk soppa med bland annat lax, tofu och tomat. Lite senare ska jag, min syster, Sara och Nadia ha spelkväll och testa det nyinförskaffade spelet Cluedo Harry Potter edition!

Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Marielle

Åh det lät roligt det där spelet! Har alltid älskat Cluedo och med en H.P-twist är det säkert supermys :D

Jen

Älskar Harry Potter, jag är en riktig sucker när det gäller HP så det där spelet ska nog snart finnas hemma hos mig med. :)



Jag har en goodiebagtävling på gång

http://eejit.blogg.se/2010/october/tavla-om-en-goodiebag.html

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails