På naglarna: Randigt, prickigt

2010-10-03 17:00:06
Hej hej! Här är bilden på hur mina naglar blev. Nadia överraskade mig, så jag hade ingen aning om vilka färger eller vilket mönster det skulle bli. När jag äntligen fick se resultatet blev jag jätteglad! Jag tycker verkligen att det blev superfint!! ˆ–ˆ Det ser coolare ut i verkligheten då guldstrecket glittrar snyggt.

6 olika nagellack är använda här och namnen står på bilden. Grundlacket är det ljuslila Light As Air från China Glaze Up & Away Collection.

Den här designen skulle vara kul att testa i olika färgkombinationer.


Tags: , , , , , , ,


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Kitty

Det var inte så jag menade, men det är lugnt. Älskar din design!

Linnéa

Detsamma!

Feliiciia ♥

Nä inte en men jag ska nog köpa alla tre :) när jag väl får pengar, och när dom väll finns i lagret :P

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails