4 sorters glass, betygsatt

2010-05-09 20:22:33
Söndag. Det känns som en äkta söndag idag, med andra ord ganska långtråkig och seg. Jag har tagit igen lite arbete idag och det känns skönt.

Har ni varit på Stockholms Glasshus? Jag har nyligen smakat på de här sorterna, och jag ska berätta vilken jag tycker är godast:


Godast, i ordning:
Chocolate Cookie (med härliga, sega kakbitar i!), Cocos, Valnöt och sist Schweizer-Nöt. Den sista var ju absolut inte äcklig, den var bara inte speciell på något sätt. Valnöt var nästan lite syrlig, inte alls så där besk som jag annars tycker om valnötter är. Nice med stora krispiga bitar i. Chocolate Cookie vinner lätt - den måste smakas.


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Anna

Chocolate Cookie låter och ser jättegod ut!

Tsukii

sv: tack ska du ha :D

Michelle

åt precis marabou schweizer nöt :D smarrigt. satte upp headern nyss de blev jätte fint :D

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails