1:a maj

2010-05-01 16:12:19

Gos-nos! ↑


Lördag. Bloggstädningen fortsätter. Jag har rensat bort lite bland bildreklamen (det e mycket jag vet) men jag hoppas att bloggen inte är lika seg att ladda nu. Tycker ni att det går långsamt att ladda sidan, har det blivit något bättre? Jag vill gärna behålla en del av reklamen eftersom det faktiskt går att tjäna pengar på den (genom TradeDoubler och Double.net) som jag tycker är de bästa länkprogrammen att vara med i - men jag kan berätta mer om hur det går till senare!

Jag bakade mitt goda bröd idag. Det gör jag på bland annat dinkelmjöl, havregryn, rivet äpple, russin, yoghurt och massor av kanel. Det fick bli min lunch idag. Mums!


Design. Jag håller på att jobba med två beställningar på bloggdesign. Det går framåt! Jag ska försöka skicka iväg skisser idag eller imorrn. Jag har inte glömt bort er! ˆ–ˆ


En timme kvar tills jag stänger tävlingen. Kul att det har kommit in några fler tävlingsbidrag idag! Jag postar resultatet ikväll om jag hinner, annars blir det imorrn.


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


lissie

jävlar vad söt blogg du har!

verkligen, sjukt duktigt gjort om du gjort den själv :D

Anna

Åhh vilken söt blogg du har! :} Älskar alla små söta gif-bilder, gör ens blogg så mycket roligare att läsa ♥

Sofia

För mig går det inte segt alls att ladda sidan. :) Det har det inte gjort tidigare heller.

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails