Pizza på Vapiano

2010-05-06 21:56:57
Gokväll! Nu är jag hemma igen, efter middag på Vapiano. Fick nog vänta minst 30 minuter på ett bord, men så kan det vara. Det var gott! Jag är ingen storätare precis, men lite fick jag ner ändå. :) Sjysst att jag fick en doggy-bag att ta med hem. Totoro och Dollie blev överlyckliga så fort de hörde ytterdörren öppnas. Gissa hus många pussar jag fick? Omöjligt att räkna, hihi.

Nu såg jag att min Bloppis öppnat på Tradera. Inte så mycket där ännu dock. ˆ–ˆ Men kul ändå. Så här ser min Bloppis-banner ut →

Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


J U L I A

Gud vad fint du har det här! :D ♥

t a k a i ♥

vapiano är så mys <3<3



svar:

ooh, jag meed :D älskar den. hihi och tack så mycket, hihi.

Maackyy

aww så söt vovve!! vill osså ha!

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails