Vad skulle jag göra med allt tyg?

2010-03-03 15:18:02
Jag skulle sy vetekuddar så det räcker och blir över! En vetekudde ger värme och avslappning. Ofta lindrar den min värk i leder och muskler. ˆ–ˆ Chihuahuorna tok-älskar mina vetekuddar och jag brukar låta dem få ligga på dem när de har kommit in från kalla promenader.  Helt perfekt för frusna små tassar!
En vetekudde är en jättebra presentidé. Jag skulle vilja sy hjärtformade kuddar och överraska mina vänner, stora och små!

Vad skulle DU göra med alla tyger? Det får du berätta för Materialtjej, som håller i en tävling på sin blogg där vinnaren får alla de söta tygerna på bilden! ˆ–ˆ

Tävlingen pågår till och med söndag den 21 mars!

Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails