Totoro i ljuset

2010-03-03 19:50:18
Lilla Tottilou! En bild på Totoro i köket tagen med min assistents mobil. Den tar bra bilder. Hmm, kommer inte ihåg vilken modell det är.

Bilden var i svartvitt och ganska kontrastlös men det går ju lätt att fixa till i photoshop. ˆ–ˆ

Den blev väldigt fin, eller vad tycker ni? Härligt ljus från köksfönstret!

Jag tänker titta på TV4:s Fuskbyggarna ikväll, det verkar ju helt galet. Grey's Anatomy får jag väl spela in då. ˆ–ˆ Många premiärer den här veckan, hur ska man hinna med!


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Matilda

Jag missar Greys gråta Ingen kanal 5 :(

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails