Till underlandet

2010-03-06 15:48:46
Bio ikväll! Yes, det är änligen dags för att gå och se Alice in Wonderland i 3D. Det ska bli otroligt mysigt med först middag ute, och därefter bio. Jag har hört och läst blandat kritik, men jag har varken satt för höga eller för låga förväntningar - I vilket fall som helst är det alltid lika fängslande och förundrande att omslutas av den här speciella typen av Burton-eska fantasivärldar!

Ett plus så här i förväg, är att det dessutom är många bra skådespelare samlade i en och samma film. Bara det är en riktig bonus!

Det blir (bara!) min andra gång på 3D-bio. °Δ° Den enda filmen jag har sett på bio i 3D är Coraline.



Bai-bai, trevlig lördagskväll!

Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails