Osis+ Dust It

2010-03-17 17:59:46
Shopping. Idag kom paketet med min senaste beställning från eBay. En röd och söt liten burk Osis+ Dust It från Schwartzkopf. Den har fått utmärkta recensioner och verkar upphålla vad den lovar, nämligen en volym-boost för platt och livlöst hår. Den ger också en matt textur till fet hårbotten.

Effekten verkar bli lite som när man har använt torrschampo. Likt torrschampo ska det gnuggas in vid hårrötterna, eller där man vill få volym.

Burken innehåller ett pulver och det tycker jag är bättre än t.ex. spray, mousse och gel som klibbar sig eller blir stelt. Usch för hårspray som gör håret stelt och känns som att det kan brytas av! ›_‹

← Jag blev sugen på att testa olika sätt att göra reflektioner i PhotoshopOsis fick bli testobjekt. Klicka på bilden för en förstoring. Jag blev inte helt nöjd med skuggan, men annars blev det coolt eller hur?! ˆ–ˆ


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Sabina

har aldrig testat de, men har lanzas powder som är likadant =)

jessma

Köpte den, testade den och... blev besviken. Gav bort min.



Tacka vet jag Björn Axéns volumizer spray, som är min absoluta favvo-produkt.

Jennie

Jag älskar den produkten. På mitt hår fungerar den verkligen!

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails