Colossal Mascara

2010-03-09 22:18:43
Hej på er! Jag tänkte skriva lite om Maybellines mascara Colossal Volum' Express som jag köpte senast. Jag började rita ett öga i Photoshop som jag hade tänkt använda i inlägget, och sedan fortsatte jag med fler och fler detaljer. ˆ–ˆ Det blev rätt bra! Ögon är svåra att få till tycker jag, det är inte något jag brukar rita.

Men i alla fall.
Mascaran. Första intrycket var att borsten var för stor och att det krävdes många appliceringar. Men volymen blev bra! Jag tycker också att ögonfransarna känns mindre målade, inte kladdiga eller klumpiga, trots många lager mascara. Fransarna kändes faktiskt ganska mjuka och lena, konstigt nog. Jag är nöjd!

Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


BLOGGEN OM SKÖNHET, HÄLSA, TRÄNING!

Snyggt ritat! :) Kika gärna in på mina skönhetstips :) kram



http://www.sandragrefve.se/

Jennie

Härligt. Jag använder också den mascaran. Colossal har ju nu även lanserat en till mascara fast i lila flaska. Dock vet jag inte skillnaden är, bör nog kollas upp innan jag köper ny :)

Sabina

ÄLSKAR den mascaran :D

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails