Idag för 2 år sedan

2010-03-30 20:23:43
Den 30 mars 2008. Idag, just på dagen för två år sedan, kom jag hem med min lilla chihuahuavalp som jag kom att kalla Totoro.

Efter att jag och mamma återvänt från Jönköping satte vi oss i köket med resten av familjen så att de också fick hälsa på Totoro. Han var rätt trött efter bilresan, men han hade fått åka bil tidigare hemma på kenneln för att vänja sig, så resan gick jättebra.

I början fick han bo i valphagen, en inhängnad i vårat vardagsrum.  Det var lite svårt ibland att hinna få ut honom på uteplatsen när han skulle uträtta sina behov, men sådana små olyckor får man ju räkna med. Efter ett tag kände man igen Totoros signaler. En valps mat- och sovklocka! ˆ–ˆ

Tänk att min Skuttiloo har varit här i två år redan! Älskade älskade Totoro. ♥ ♥ ♥


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails