Fredag, 12 mars

2010-03-12 15:54:27
Fredag, 12 mars. Det blev inget blogginlägg igår. Waaah! Jag höll på med lite idéer kring en bloggdesign, för det kommer en (förhoppningsvis flera) ny snart som går att beställa. Jag hann inte skriva något helt enkelt. Jo ok, kanske något litet... men det hade nog bara blivit blaha, och hur kul är det?

Jag fick igång den externa hårddisken idag (den brukar krångla i starten!) så jag kollade igenom en massa gamla bilder som jag hade nästan hade glömt! Semesterbilder, utflyker med mera. Härligt. Och så hittade jag det här fotot på mig från november 2006. En fin påminnelse om att jag har gillat många "gamla" stilar. ˆ–ˆ En stor favorit är  sextiotalets mod... Tjugotalets elegans... Detta foto passade alldeles utmärkt att "föråldriga" med hjälp av lite effekter! Visst blev det fint? ˆ–ˆ Nä, nu ska jag fortsätta ett tag med mina designidéer. Trevlig början på helgen, från mig och waworna!

Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails