Vem vann?

2010-06-21 15:38:47
Hejsan! Tävlingen om Totoro-kortleken avslutades ju igår, så det är dags att dra en vinnare. Jag ska bege mig till random.org strax och därefter presentera resultatet i ett nytt inlägg!

Igår tog jag med T & D till Åkeshofs Slott. Vi gick inte med på promenaden, men de fick leka tillsammans med ett gäng wawor efteråt på ängen precis vid slottet.

Vi hade också bestämt träff med Saga och hennes lilla bebis på snart tre månader. Urcharmig liten kille! ˆ–ˆ Det var soligt och varmt, så det var jättetrevligt att sitta utanför caféet och fika.

Det lilla glashuset som caféet ligger i har en trädgårds-shop med väldigt mycket fina grejer. Jag fick en massa idéer på hur jag kan styla uteplasen till nya lägenheten!

 

Tags: , , , , ,


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails