Tillval till nya lägenheten

2010-06-17 10:30:16
God morgon. Idag ska jag iväg på ett möte för att göra mina tillval till nya lägenheten, som jag flyttar till om lite drygt ett år! Jag har kollat igenom den där katalogen hunda gånger, men jag känner mig rätt så säker. ˆ–ˆ

Det är synd att vissa tillval utöver standardvalen är sjukt dyra i mellanskillnad. I vissa fall skulle man tjäna på att fixa det själv. Totoro får följa med mig idag - han kanske kan hjälpa mig lite!

På söndag har jag planer på att åka till Åkeshovs slott för att gå med på chihuahua-promenad. Sist vi var där var det väldigt många wawor, det var jättekul. Hoppas på fint väder! Om det regnar får det bli nästa söndag!

Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails