Ny bloggdesign: PixBlue (+ sänkt pris!)

2010-06-18 17:34:17
Hejsan! Jag har lagt upp en till bloggdesign idag, som är en variant av den förra (PixMix). Den här har andra färger och är väldigt söt!

Jag känner mig extra snäll idag, så därför har jag sänkt prisetbåda pixel-designerna med totalt 100 kr!

 

"PixBlue" och "PixMix" (130:- st.)
Kompakt och planerad layout med sidopanel och horisontell dropdown-meny för enkel navigering. Högerklicksskyddd. Profilruta med plats för din bild, plus valfri info att fylla i. Bloggrubriken i headern ändrar jag efter ditt önskemål! ˆ▾ˆ

För att köpa en design:
Gå antingen via Bloggdesign.nu där du kan betala direkt med Payson och få zip-filen.
Eller meddela mig att du vill betala till mitt bankkonto hos Swedbank istället. Det är samma pris vilket som, inga extra avgifter tillkommer.

Jag hjälper till med att lägga in koder och bilder om det behövs.


 

Tags: , , , ,


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


» Happy tails

Hej Marika! Jag har en fråga till dig ang. design; jag har försökt fått till dropdown-meny nu hur länge som helst men ej lyckats fått den som jag velat (har följt designadinblogg's ex.). Själva menyn blir som jag vill ha den, men "det som är bakom" blir samma färg som wrappern - har du någon aning om hur jag ska gå till väga för att få "det som är bakom" att bli den färg som jag vill ha?



Tacksam för svar!



Ps. Jag är helt tokig i din blogg, den är så himla söt!

madde

hejsan! jag skulle vilja köpa den rosa, men bara om jag får skicka pengarna via posten?? hoppas det går, för jag gillar verkligen den designen.



(kan även betala mer om det blir till besvär)

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails