Nagellackshjul 2: 13 färger

2010-06-10 15:49:08


Hej! Nagellackshjul 2 är fixat. ˆ–ˆ Dock inte helt fylld än. Här är färgererna svart till vitt, och de metalliska nyanserna fick även komma med. Nummer 9 till 12 är helt svarta, men vissa skillnader kan ses ändå. 9:an är den svartaste och mest täckande. 10:an kräver minst två lager för att täcka.

Det guldglittriga nummer 15 var det som jag använde på tipparna till mina Gryffindor-naglar, tillsammans med nummer 14 nagellackshjul 1.

Tags: , , , ,


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Michelle

åh va snyggt :D köpte 2 rosa lack idag :D visar på bloggen imorrn om du vill se :)

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails