Möte i hundrastgården

2010-06-16 23:22:14

 

↑ I hundrastgården träffade Totoro på afghanhunden Stella och greyhounden Mia. Afghanhunden Stella ser riktigt häftig ut, groovy faktiskt! Jag har aldrig sett den här typen av klippning förut. Lite kul, hihi. ˆ–ˆ

 

↓ Storleksskillnad! Och ändå är Totoro en ganska stor chihuahua. Ser ni Stellas "drak-flärpar" (första bästa ord jag kom på!) längs ryggen? Om ni undrar vad det är Totoro har runt halsen förutom sitt vanliga halsband, så är det fästinghalsbandet av bärnsten och gummi.

 

 

Tags: , , , ,


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails