Dollie kan oxå designa

2010-07-20 13:18:48


Hejsan! Min lillebror hälsade på i helgen och åt glass med jordgubbar. Fick låna hans Mario Kart till Wii, och det var verkligen skitkul eftersom det var ett tag sedan jag spelade!

Min designade sko på NELLY.COMPST! Även Dollie har designat en sko till Nellys tävling!
Är den inte snygg? ˆ–˜ (Dollie hade Lady Gaga i åtanke!)

Rösta på Dollies sko!

Jag ska ta en promenad med hundarna nu och sedan äta lunch.

Ha en fortsatt solig dag!

 

Tags: , , , , , , , , ,


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Anonym

Varsågod! :)<3

Jag vet! :D

Julia

Oj ,glömde att fylla i!

R O R A . S E

SV: Jag tycker då allt att det är förjävligt! :<

Julia

Hej, hur mår du? :)

Kram

Julia

Tack! :D

Okej,mig med. :)

Marielle

Åh dina vovvar är så fina :) Själv har jag också en liten hundskrutt, fast han är bara en valp en så länge - en liten Mittelspitz!



Du är väldigt duktig på allt och det mesta förövrigt. Man blir så glad av din blogg :)

Tina

Vilken söt vovve :) Blev hur kär som helst.



Kramis

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails