Ny bloggdesign: Argyle

2010-07-18 20:10:16
Hej hej! Härligt, nu har jag fått ännu en bloggdesign gjord! Den här heter "Argyle" på grund av bakgrunden, som är argyle-rutig. ˆ–ˆ Jag känner att jag gjort en hel del designer i pastellfärger på senaste, men det har bara blivit så bara. Men visst blev den fin? Ta gärna en titt och säg vad ni tycker.


Argyle
är till salu för 130:-

Köparen får två valfria bilder och valfri text i headern, polaroidbild till profil, samt dropdown-menyer.

 

Tags: , , , ,


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


madde

hej igen! hur skulle vi göra med designen??

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails