Dubbelfoto

2010-07-27 20:27:51

 

Åh vad glad jag är att det var varmt och soligt idag! Jag och Sara tog en promenad med waworna mitt på dagen då det var som varmast. T&D är verkligen på bushumör idag. ˆ–ˆ

På söndag fyller jag år! Jag ska eventuellt ut och äta med familjen på en vietnamesisk restaurang i city. Under dagen väntar en utflykt av något slag... undrar vad. Min syster håller på att planera en tårta som hon ska baka till mig. Så gulligt!! Det ska bli en speciell överraskning - och jag ÄLSKAR överraskningar!


Väntar på två paket från eBay, men inget har kommit so far. Kanske i veckan?

 

Tags: , , , , , , ,


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Marielle

aws, gulligull-Totoro <3

Tsukii

taack! :D

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails