Vinterwawor

2010-01-05 20:12:14
Vinterpromenad. Det bästa med den här årstiden är de vackra landskapen. Jag gillar verkligen inte det kalla halvåret, men ska det vara vinter så ska det vara mycket snö, frost och lite sol som tittar fram!

Den här vintern har ju hittils varit idealisk. Men åhh vad jag längtar till våren... Det gör nog även Totoro och Dollie, som då och då gärna inte vill utföra sina behov utomhus.
Jag förstår dem.

← De fina tröjorna och kappan har mamma stickat och sytt. Hon är så duktig! ˆ–ˆ

Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Michelle

Ja visst e det fint när det är vitt ute :) Mysigt. Var ju länge sen. Annars är det ju bara slask och blött, usch. Kan ta en bild på min mall ikväll :D Jag sprättade upp ett gamalt täcke och sydde det lite större bara :) Skickar länk på bilden ikväll! Ha en fin dag!

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails