Trick 'r Treat

2010-01-16 23:10:47
Trick 'r Treat. Så heter filmen som jag tittade på ikväll. Den var inte så illa som jag hade trott faktiskt. "Sookie" (Anna Paquin) hade en liten roll, likaså Brian Cox.

Handlingen är uppdelad i fyra delar, som fint går hop med varann. Tummen upp för oväntade och äckliga överraskningar.

Bottomline: Kom ihåg att ha godis till hands på Halloween!

← Och den lilla varelsen med huva var verkligen inte söt...


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Placebohoe

Jag gillade också den filmen :) DU är med i min bloggtävling, så gör reklam om det i din blogg :) kram

Lisa

så söt blogg! :')

Metalnallen

Pinsamt dålig!

: : T S U K I I : :

ååååh den filmen är så bra! älskar den lilla grabben haha, eller iaf när han är "utklädd" annars var han bara äcklig :P hihi



sv: tack så mycket marika!! :D Din nya design blev ju RIKTIGT läcker! Dock inte mycket rosa och pastelligt som jag trodde men denna är definitivt jättefin!! ;DD Gillar headern, hur du har fått ihop och använt färgerna! Unikt som vanligt! :D

Biz

Jag tycker att den ser jättesöt ut, men det är väl bara fodralet antar jag... Borde jag se?

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails