Trettondagsgodis

2010-01-06 17:47:13
Trettondagen. Igår bakade jag, mamma och syrran lite julgodis (som vi istället döpte om till trettondagsgodis). Vi upptäckte nämligen en hel blockchoklad vars bäst-före-datum snart gick ut. Så det fick bli chokladdopp!

Det rullades marsipanbollar, och då åkte också likören och rommen fram till min besvikelse... blää. Men jag gillar ändå inte marsipan.

Men väldigt goda blev också trillingnötterna som vi gjorde! Hasselnötter doppade i choklad med en gnutta rivet apelsinskal. Snabbt, enkelt och delicious!



Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Michelle

Då får vi se om detta hjälper. 0152fghgfh68220627.jpg" rel="nofollow">http://michellebeit.blogg.se/images/2010/dsc0152fghgfh68220627.jpg



Gjorde en bild men måtten måste ni göra efter vovsingens storlek :) Kanske inte världens lättaste mall men jag skrev hur ryggen ska va det kanske hjälper :)

Anonym

förlåt om ja spammar men det funkar ju inte :( http://i46.tinypic.com/imtgug.jpg

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails