Stickade hundtröjor

2010-01-17 16:58:33
Pyssel. Det är tröjstickning på gång! Till chihuahuorna. ˆ−ˆ Tyvärr kan jag inte längre sticka, det kräver så mycket rörlighet. Jag stickade bl.a. en mössa en gång när jag var starkare, men åh vad jag svor och var irriterad över hur krångligt det var och hur jag totalt saknar tålamod.

Mamma har stickat flera tröjor till Totoro. De har även Dollie fått använda. Men hur kul är det att få ta över gamla kläder, som också är för stora? Därför ska Dollie få ett par egna tröjor!

En är redan färdig, och jag ska ta bilder och visa. Tröja nummer två är nästan klar, det går undan! Den är knallrosa och ullig.


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Alisa ♥ Amor Vincit Omnia - Rösta på din favorit Foto & Design blogg!

Ja jag älskar Wp och är glad att jag lämnade blogg.se, det var det bästa jag gjort sedan jag börjat blogga, det kan jag lova!:)

Ja du kan ju självklart testa dig fram, men för de flesta har det gått bra med överföringen, dock verkar inte kommentarerna hänga med!:) Men det är inte det viktigaste!

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails