Fixat paketen!

2010-01-20 16:09:11
Usch vad jag ångrar mitt filmval igår kväll. Den var riktigt otäck. Jag vill inte spoila för mycket, men har man insektsfobi bör man stå över. Jag brukar kunna ta olika typer av skräck-genrer, jag gillar  skräck. Men just småkryp... näe. Och det faktum att det var ett sannolikt scenario. Det kröp på hela mig!

Iallafall... Jag och Saga har pysslat med presentinslagning i dag. Toarullar blev fyllda med hemmagjort hundgodis och inslagna i papper. Det blev jättebra! Jag hittade ett papper som vi måste ha haft liggande lääänge, från den tiden jag slog in mina skolböcker i papper(!) Det hade ett mönster som såg lite piñata ut, vilket passade perfekt. Självklart hade jag tagit kram kameran och skulle fota, men då var batteriet slut. Bwaa... Jaja, foton kommer senare!


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Placebohoe

Den vill jag se :) kram

Biz

Jag ska alltså inte se den :P

sv: Jag snurrade håret tills det snurrade sig själv och blev korvigt (förstår du? XD) Och satte fast det med pins, ja :)

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails