Totoro ♥ Coldplay

2010-01-02 13:43:01
Häj! Vet ni vad? Jag är helt övertygad om att Totoro, liksom jag, gillar Coldplay! Varför? Jo, på nyårsafton sprang ju Totoro runt och var orolig när det smällde och han hoppade då upp på mitt datorbord och satt där hos mig. Jag pratade lite med honom och öppnade winamp för att spela min Coldplay-lista. Då lade sig Totoro ner intill datorn och högtalaren och mös! Sen satt vi där och mös tillsammans, trallande. ˆ−ˆ


Var det för att det smällde ute? Kanske.
Men han gjorde faktiskt likadant igår.

Enda skillnaden var att han slog sig ner efter det att jag satt igång musiken.
♥ ♥ ♥

Jag tror fasiken att han diggar Coldplay!


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Placebohoe

Söt bild :)

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails