Golden Globes 2010

2010-01-18 22:35:23
Ikväll blev det mycket TV-tittande. Syrran och jag kollade på den inspelade Golden Globes 2010. Åh vad jag älskar Ricky Gervais. Han var toppen som programvärd, rolig som alltid med skämt och små pikar hit och dit. ˆ−ˆ

Till min glädje vann Robert Downey Jr en Globe för sin insats som Sherlock Holmes i kategorin bästa manliga skådespelare i komedi eller musical. Yes! Jag höll tummarna för honom. Det förtjänade han.

En bild på en snygg klänning också såklart. Den som Olivia Wilde hade var nog min favorit. En glammig, glittrig svart från Dior. En annan jag gillade var Carey Mulligans.

Avatar tog pris också. Den är jag riktigt sugen på att se, och även Up in the Air.

Det är många kommande filmer nu också som verkar intressanta!

Härligt härligt, för jag gillar film!

Jag vill gå på bio mycket nu i vinterslasket!


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Biz

sv: Tack^^

Söta små pixelhamstrar X3

Ordrik

Åh, jag ville verkligen stanna uppe och se galan men var tyvärr tvungen att gå upp tidigt morgonen efter. Håller med om att Robert Downey Jr verkligen förtjänade sitt pris!



Vi har en suverän filmvår framför oss! Avatar tycker jag verkligen du ska se, den var tokbra! Up in the air vill jag också se, så snart som bara är möjligt :)

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails