Beställ en Design

2010-01-25 22:45:50
Har du en blogg och vill ge den en makeover?
Vill du starta en ny blogg och behöver en design?
Eller behöver du kanske bara ny grafik?

Beställ en design av mig!

För tillfället gör jag endast designer för blogg.se
Varje design är helt unik och görs efter dina önskemål.


En design inkluderar:
Layout
Grafikpaket 2
Gadgets *
Länk från min blogg

* T.ex. Bloglovin, klocka, nedränkning

Pris:

213:-

(inkl. moms)

Paket 1 inkluderar:
Header
Länk från min blogg

Pris:

88:-

(inkl. moms)

Paket 2 inkluderar:
Header
Övrig grafik (Valfritt - bakgrund, rubriker osv.)
Länk från min blogg

Pris ca:

113:-

(inkl. moms)

Tänk på:
Dina önskemål såsom storlek, färger, tema, text m.m.

Hur gör jag för att beställa?
1. Kontakta mig genom att skriva ett e-mail där du berättar vilket designpaket du vill beställa.
2. Beskriv dina önskemål för mig så att jag får en idé om hur du vill ha din design. Jag lägger stor vikt på att göra designen så personlig som möjligt för dig. Tänk på vilka färger du vill ha, om du vill ha ett genomgående tema på din blogg (t.ex. “anime”). Du får självklart skicka mig skisser eller liknande om du vill, eller om du har någon annan typ av inspiration!
3. Beroende på projektets omfattning är det svårt att säga hur snart designen kommer att vara färdig. Jag lägger hellre ner mer tid på ett jobb än att hastigt trolla ihop ett halvdant resultat. Vill du lägga in ändringar under tiden kan det ta längre tid, och öka i pris.
4. När jag är färdig med din design fakturerar jag dig så att du kan överföra pengarna till mitt konto. Jag kan hjälpa dig med att publicera den nya designen på din blogg, eller skicka alla koder och överlåta dig att lägga upp dem.

Obs. Jag innehar F-skattebevis och alla priser är inklusive moms.
Mina designer på bloggdesign.nu kan köpas direkt med Payson!

Undrar du något? Ställ frågor så svarar jag så gott jag kan!


Early Bird (Madde) Sminklådan (Matilda) Pastel (Sophie) Header (Michelle & Tigger)

Sunrise Jewellery (Sandra) PixMix (Xiaoyu) PixBlue 130:- (Länk) Reda 0:- (Länk) (Download)
Argyle 130:- (Länk) Slideshow (Nadia) In My Kitchen (Lena) Mucha (Sminkan)

Portfolio: Kolla igenom mina tidigare projekt.

Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


linnea

Hej, jag skulle jättegärna vilja veta hur du får sånna snygga smileysar 8D <3

Laura

jag skulle behöva en makeover på min blogg snarast..

sandra

hejsan :)



Jag har en liten "affär/blogg" där jag säljer mina smycken. Men jag har ett problem och det är så att jag vill att den ska se ut mer som en affär och inte som en blogg. Så min tanke var att man först kommer till en sida där man ser olika kategorier som armband, halsband, twilightsmycken.. osv... Som man sedan kan klicka sig in till.



För som det är nu så är allting bara som en blogg - dvs, allt rullar på i en enda "spalt" (som du kan se på bloggen)



Undrar om det skulle vara möjligt att fixa?

Du gör så himmelskt fina designer, och jag älskar den Early Bird som har ljusa och rosa, gröna, blå toner! älskar :)



Skulle vara jättesnällt om du svarade :)

Kram, sandra

Denise

Hej! Skulle du inte kunna lägga ut några enkla gratisdesigner? :)

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails