Vi mötte varghunden Wicca

2010-02-03 14:12:44

HäromdagenTotoro och Dollie var ute på promenad med mamma och våra två shiba inu, träffade de på den irländska varghunden Wicca och blandisen Primus. Deras matte Susanne tog ett par jättefina bilder på allihop som nu finns på www.varghund.se! Där finns fler bilder på Wicca. Fotot på Dollie ovan har Susanne tagit, och jag lekte sedan med lite effekter ~ jag kan ju bara inte låta bli hihi. Här har Dollie förresten på sig en ny tröja som mamma har stickat! Visst är den fin?


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Biz

Åh så gullig hon är i den >w<

Anneli

Tröjan är väldigt fin. Passar Dollie väldigt bra.

jennifer

gud vaa söttt!:)

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails