Hello Kitty - Räddare i nöden

2010-02-03 19:04:13
Prylar.
Någon som kan gissa vad detta är?
Jag tänkte att det kanske var en epilator, eller någon form av  mediaspelare.

Men det är någonting helt annat, nämligen en Hello Kitty Emergency Gadget.

Den väger bara 126 gram och har flera olika funktioner som kan komma till användning om man skulle hamna i en nödsituation!

Den fungerar som:

Laddare till mobiltelefonen
LED Ficklampa
AM/FM radio
Överfallslarm/nödsignal
Kompass

Ett utmärkt hi-tech multiverktyg, eller hur!?

Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


TSUKII ♥

sv: tack tack sötaste! :D haha tårtan var ju god, vit choklad, men synd att man inte fick en ordentlig text när den ändå kostade över 200 kr :P

Biz

Jag trodde att det var en rakapparat T_T

En sån skulle jag vilja ha! :D

Catherine

En sån skulle man vilja ha.

Anonym

Cool.. men vart kommer den ifrån? Vart kan man köpa den?

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails