En tyghärva

2010-08-28 12:18:06
Lördag.
← Jag fortsätter att rita idag. Nu ser bilden ut såhär. Ändrade färg och slätade ut tygvecken lite grann. Det är fortfarande ett virrvarr av veck som jag inte gillar, men det går framåt.

Dollie och Totoro har precis fått sig en tvätt med hundschampot Piña Colada. Mmm, luktar gott. ˆ–ˆ


Har ni kollat in nya webbshoppenKicks.se? Jag kikar där just nu bland makeup. Good stuff!

Tags: , , , , , ,

 


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Linnzy

Hej igen!

Var längesedan jag tittade in här. Men tänkte att du kanske ville vara med i min tävling? Än så länge är ingen av mina få läsare med så vinstchanserna är ganska stora!



http://yumedesign.blogg.se/2010/august/t-a-v-l-i-n-g.html

Nicole

Jätte fint ritat :) Måste kika in på deras webshop :P

Sofia

sv: ja det har jag. hihi

Jag låter den vara kvar än så länge. :)

Nicole

Vad är det för bloggtävling? :) Tävlingar är ju alltid roliga hehe.

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails