Tänk inte ens tanken...

2010-08-30 16:10:27

 

...våga inte ta min fluff. Faktum är att just denna "fluff" kallar vi Totoros fluff, eftersom den är vit med svarta prickar. Chihuahuorna har en till fluff, en med leopard-mönster. Den är mer lik Dollie. ˆ–ˆ Men det är ju alltid så att den fluffen som är upptagen är den mest intressanta! Det är den man vill åt. Fluffarna är även väldigt populära som huvudkuddar.

 

Tags: , , , , ,


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Lena

Vilken attityd! :)

Biz

Hihi åh så söt! Min katt Stumpan har något liknande, hon har en liten orange boll som hon alltid går och bär på och leker med :3

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails