"Slideshow" i fokus

2010-08-12 20:23:50
'Ello! Oj, jag har verkligen varit djupt nere i att designa på bloggar under den senaste tiden!

Jag vill verkligen att ni ska titta in på Slideshow - som jag är jättenöjd med. Detta måste vara min första bloggdesign som är helt och hållet i en stil som jag inte är särskilt hemma på. Därför har det varit en extra speciell utmaning. Men absolut en cool sådan! Mycket ritande på fri hand med min kära Pen Tablet.

Slideshow fokuserar på fotografering. Foton som skildrar "allt från vänner och främlingar till smågrus och byggnader".

Besök Slideshow och se hela designen, samt de vackra fotografierna!

En trebent burlesk pinup-girl. ˆ–˜

Tags: , , , , , ,


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Anneli + vavvorna

Vad duktig du är, det blev superfint.

Marielle

WOW! Jag är helt superduperimpad! Att du var duktig har jag alltid vetat men det där var lite sådär, pricken över i. Jättesnyggt ritat också, otroligt maffig och allmänt awesome.!

Biz

Så snygg! O_O

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails