Födelsedagspresent till pappa

2010-08-31 16:02:56

Hejsan hejsan.
Jag shoppade lite online igår. Jag är så nöjd för att jag hittade ett par nya tofflor till pappa! Han fyller år på söndag nämligen. ˆ–ˆ

Det är jämt så svårt med pappa-paket... Nu känns det som en sten har lyfts från mina axlar. Han är ju på resa i England nu så presenten får vänta här hemma. *nöjd*

Det blev ett par grejer till mig och mamsen också på samma gång. Lika bra att utnyttja rabatterbjudanden när man ändå håller på.

Just nu: 40% rabatt på den dyraste varan + fri frakt!
Koden är: 221302


Allt är köpt i Ellos webbshop


Tags: , , , , , , , , ,


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


sandra/twilightsmycken

hejsan!

Det va en bra present tycker jag!

klänningen (den svarta) vad är det den heter? har så länge velat ha den så får väl slå till nu! HUr gällde rabatten? kram!

sandra

ja, tack så mycket! klickade hem den svarta klänningen ;)

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails