Vårstädat bloggen

2010-04-27 19:49:58
Heyo. Som ni kanske ser så har jag uppdaterat designen på bloggen idag. Inget stort, men jag kände för att ljusa upp den lite! ˆ–ˆ Och sökfältet fick flytta upp till höger i headern. Det har jag tänk göra ett tag, men det hamnade någonstans undangömt i bakhuvudet. (Vem använder sökfältet ofta liksom...) ˆ–ˆ :P

Vad tycker ni
om de nya, ljusa färgerna??
Jag tänker på glass och fruktströssel... mmm.

Över till nåt helt annat. Här kommer ett aktuellt shoppingtips: Nellys Fashion Week!


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Tsukii

Hej sötis! :D Du är nominerad i min "månadens blogg", fiska röster nu så kommer du få en månads bildlänkning hos mig, tycker absolut att du borde hamna där! :D

Daniela/Neliz

Jättefint blev det! :)

Men din blogg är vääääääldigt seg, kanske du redan är medveten om?

Candy ♥

Sv: jag älskar tatueringar! Har du några själv ?

Malin

Vilken pastellig & söt blogg! =)

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails